Дорога приписки | Депо приписки | Найменування | Дата | Модель | Примітка |
---|---|---|---|---|---|
Південна філія УЗ | ТЧ-2 Харків-Головне | ЧС7-189 | 03.2013 | ЧС7 | |
Ремонтні заводи залізничного рухомого складу | ПрАТ «ЗЕРЗ», м. Запоріжжя | 02.2013 | КР-2 | ||
Південна філія УЗ | ТЧ-2 Харків-Головне |
Дорога приписки: | Південна філія УЗ ![]() |
Депо приписки: | ТЧ-2 Харків-Головне |
Мережевий №: | 12028064/12028072 |
Тип: | Магістральні електровози |
Категорія: | Електровози постійного струму |
Модель: | ЧС7 |
Завод: | Škoda (Škoda Holding a. s.) ![]() |
Стан: | діючий |
Заводський тип: | 82E6 |
Заводський №: | 8477 |
Побудований: | 10.1988 |
![]() | 30 грудня 2024 р. Автор: fromkha_ 0 +6 94 |
![]() | 24 грудня 2024 р. Автор: _AllmazZ_ 0 +21 206 |
![]() | 24 грудня 2024 р. Автор: Romikkek 0 +26 170 |
![]() | 24 грудня 2024 р. Автор: Enot 0 +20 132 |
![]() | 24 грудня 2024 р. Автор: Romikkek 0 +29 237 |
![]() | 14 листопада 2024 р. Автор: Egor_079 0 +13 196 |
![]() | 09 листопада 2024 р. Автор: _AllmazZ_ 0 +12 150 |
![]() | 14 серпня 2024 р. Автор: Olezhan4ik 0 +10 154 |
![]() | 30 липня 2024 р. Автор: Enot 3 +9 146 |
![]() | 05 липня 2024 р. Автор: Leynard 0 +17 327 |
![]() | 18 червня 2024 р. Автор: _maks_067_ 1 +19 329 |
![]() | 09 червня 2024 р. Автор: Leynard 0 +6 250 |
![]() | 22 травня 2024 р. Автор: fromkha_ 0 +7 191 |
![]() | 03 травня 2024 р. Автор: _maks_067_ 0 +5 254 |
![]() | 02 травня 2024 р. Автор: Leynard 1 +4 198 |
![]() | ЧС7-189 У хмарно-дощову погоду 24 квітня 2024 р. Автор: kharkivsky 0 +4 159 |
![]() | 19 квітня 2024 р. Автор: fromkha_ 6 +14 363 |
![]() | 13 березня 2024 р. Автор: Aivan1ch 3 +25 447 |
![]() | 23 жовтня 2023 р. Автор: vanya_chs7 0 +7 199 |
![]() | 21 жовтня 2023 р. Автор: vanya_chs7 1 +15 272 |
![]() | Кабіна 2 26 вересня 2023 р. Автор: vanya_chs7 0 +5 207 |
![]() | 03 червня 2023 р. Автор: vanya_chs7 0 +5 187 |
![]() | 26 травня 2017 р. Автор: Алексей Краснов 0 +11 262 |
![]() | 23 січня 2017 р. Автор: metro275 0 +7 41 |
![]() | В ті часи діяла система розміну по Огульцях з чехами: ЧС7 "закочувався" під змінку з поїздом, заїжджав в голову ЧМЕ3, відчепляв ЧС7, і переставляв його в Люботинську горловину за вихідні сигнали, під постійний струм. Далі він відправлявся на Харків за наказом ДСП. Зворотньо ж, з Полтави прибував ЧС4/ДС3 з поїздом (ЧС8 ніразу не бачив), чех відчеплявся і їхав на відпочинок на Ков'яги резервом, у хвіст поїзда заїжджав ЧМЕ, і виштовхував поїзд з пасажирами під постійний струм в Люботинську горловину, де вже стояв ЧС7. Відправлявся на Харків за наказом ДСП, бо вихідного небуло там. Ось така тєма. 21 травня 2016 р. Автор: Рудий Кіт 0 +8 220 |
Дорога приписки: | Південна філія УЗ ![]() |
Депо приписки: | ТЧ-2 Харків-Головне |
Дорога приписки: | Ремонтні заводи залізничного рухомого складу ![]() |
Депо приписки: | ПрАТ «ЗЕРЗ», м. Запоріжжя |
Примітка: | КР-2 |
Дорога приписки: | Ремонтні заводи залізничного рухомого складу ![]() |
Депо приписки: | ПрАТ «ЗЕРЗ», м. Запоріжжя |
Примітка: | КР-2 |
Дорога приписки: | Південна філія УЗ ![]() |
Депо приписки: | ТЧ-2 Харків-Головне |
![]() | 19 квітня 2012 р. Автор: ВН Цокур 0 +1 592 |
![]() | 24 серпня 2011 р. Автор: Gers 0 +12 77 |
![]() | 03 травня 2008 р. Автор: ВН Цокур 0 +2 541 |