Дорога приписки | Депо приписки | Найменування | Дата | Модель | Примітка |
---|---|---|---|---|---|
Південна філія УЗ | ТЧ-2 Харків-Головне | ЧС7-189 | 03.2013 | ЧС7 | |
Ремонтні заводи залізничного рухомого складу | ПрАТ «ЗЕРЗ», м. Запоріжжя | 02.2013 | КР-2 | ||
Південна філія УЗ | ТЧ-2 Харків-Головне |
Дорога приписки: | Південна філія УЗ ![]() |
Депо приписки: | ТЧ-2 Харків-Головне |
Мережевий №: | 12028064/12028072 |
Тип: | Магістральні електровози |
Категорія: | Електровози постійного струму |
Модель: | ЧС7 |
Завод: | Škoda (Škoda Holding a. s.) ![]() |
Стан: | діючий |
Заводський тип: | 82E6 |
Заводський №: | 8477 |
Побудований: | 10.1988 |
![]() | 14 червня 2025 р. Автор: Olezhan4ik 0 +12 97 |
![]() | 05 травня 2025 р. Автор: Leynard 0 +9 165 |
![]() | Поїзд 60 Одеса - Харків. 29 квітня 2025 р. Автор: Egor_079 0 +23 230 |
![]() | 30 грудня 2024 р. Автор: fromkha_ 0 +9 210 |
![]() | 24 грудня 2024 р. Автор: _AllmazZ_ 0 +27 420 |
![]() | 24 грудня 2024 р. Автор: Romikkek 0 +27 348 |
![]() | 24 грудня 2024 р. Автор: Enot 0 +21 260 |
![]() | 24 грудня 2024 р. Автор: Romikkek 0 +33 422 |
![]() | 14 листопада 2024 р. Автор: Egor_079 0 +14 273 |
![]() | 09 листопада 2024 р. Автор: _AllmazZ_ 0 +14 234 |
![]() | 14 серпня 2024 р. Автор: Olezhan4ik 0 +12 235 |
![]() | 30 липня 2024 р. Автор: Enot 3 +10 222 |
![]() | 05 липня 2024 р. Автор: Leynard 0 +19 415 |
![]() | 18 червня 2024 р. Автор: _maks_067_ 1 +21 395 |
![]() | 09 червня 2024 р. Автор: Leynard 0 +7 336 |
![]() | 22 травня 2024 р. Автор: fromkha_ 0 +8 259 |
![]() | 03 травня 2024 р. Автор: _maks_067_ 0 +9 377 |
![]() | 02 травня 2024 р. Автор: Leynard 2 +6 268 |
![]() | ЧС7-189 У хмарно-дощову погоду 24 квітня 2024 р. Автор: kharkivsky 0 +4 227 |
![]() | 19 квітня 2024 р. Автор: fromkha_ 6 +14 467 |
![]() | 13 березня 2024 р. Автор: Aivan1ch 3 +28 639 |
![]() | 23 жовтня 2023 р. Автор: vanya_chs7 0 +9 276 |
![]() | 21 жовтня 2023 р. Автор: vanya_chs7 1 +19 401 |
![]() | Кабіна 2 26 вересня 2023 р. Автор: vanya_chs7 0 +6 272 |
![]() | 03 червня 2023 р. Автор: vanya_chs7 0 +5 249 |
![]() | 26 травня 2017 р. Автор: Алексей Краснов 0 +12 341 |
![]() | 23 січня 2017 р. Автор: metro275 0 +8 77 |
![]() | В ті часи діяла система розміну по Огульцях з чехами: ЧС7 "закочувався" під змінку з поїздом, заїжджав в голову ЧМЕ3, відчепляв ЧС7, і переставляв його в Люботинську горловину за вихідні сигнали, під постійний струм. Далі він відправлявся на Харків за наказом ДСП. Зворотньо ж, з Полтави прибував ЧС4/ДС3 з поїздом (ЧС8 ніразу не бачив), чех відчеплявся і їхав на відпочинок на Ков'яги резервом, у хвіст поїзда заїжджав ЧМЕ, і виштовхував поїзд з пасажирами під постійний струм в Люботинську горловину, де вже стояв ЧС7. Відправлявся на Харків за наказом ДСП, бо вихідного небуло там. Ось така тєма. 21 травня 2016 р. Автор: Рудий Кіт 0 +12 345 |
Дорога приписки: | Південна філія УЗ ![]() |
Депо приписки: | ТЧ-2 Харків-Головне |
Дорога приписки: | Ремонтні заводи залізничного рухомого складу ![]() |
Депо приписки: | ПрАТ «ЗЕРЗ», м. Запоріжжя |
Примітка: | КР-2 |
Дорога приписки: | Ремонтні заводи залізничного рухомого складу ![]() |
Депо приписки: | ПрАТ «ЗЕРЗ», м. Запоріжжя |
Примітка: | КР-2 |
Дорога приписки: | Південна філія УЗ ![]() |
Депо приписки: | ТЧ-2 Харків-Головне |
![]() | 19 квітня 2012 р. Автор: ВН Цокур 0 +1 644 |
![]() | 24 серпня 2011 р. Автор: Gers 0 +13 117 |
![]() | 03 травня 2008 р. Автор: ВН Цокур 0 +2 608 |