Дорога приписки | Депо приписки | Найменування | Дата | Модель | Примітка |
---|---|---|---|---|---|
Австрія, приватні перевізники | Інше | Steinbrück | 28.03.2024 | Паровози | SÜDBAHN Museum in Mürzzuschlag |
Technisches Museum Wien | 1914 | ||||
Інше | 1864 | Graz-Köflacher Bahn. Навза Söding | |||
Südbahn |
Дорога приписки: | Австрія, приватні перевізники ![]() |
Депо приписки: | Інше |
Категорія: | Паровози |
Стан: | музейний експонат / пам'ятник |
Заводський №: | 87 |
Побудований: | 1848 |
Списаний: | 1878 |
Примітка: | SÜDBAHN Museum in Mürzzuschlag |
Найстаріший збережений паровоз, вироблений у Австрії
Побудований у 1848 році на Maschinenfabrik der Wien-Gloggnitzer Bahn (пізніше StEG) у майстернях Південної залізниці у Відні Дизайнер: Джон Хасвелл (John Haswell), натхненний американськими зразками з причіпним тендером та розміщенням котлів. Названий на честь міста Штайнбрюк, роз'їзду на теперішній території Словенії. Використовувався лише в пасажирських перевезеннях. СПисаний в 1878 і до передачі в залізничний музей (1914) знаходився в м. Войтсберг. Технічні характеристики Тиск котла 6,5 бар Діаметр ведучого колеса 1,422 мм Експлуатаційна вага 25 т (без тендера) Довжина (без тендера) 7,55 м Потужність ~250 PS (~184 кВт) Максимальна швидкість ~45 км/год Колісна формула: 2′B n2 (4-4-0) Колія: Стандартна колія 1 435 мм |
Депо приписки: | Інше |
Примітка: | SÜDBAHN Museum in Mürzzuschlag |
Депо приписки: | Technisches Museum Wien |
![]() | 11 липня 2019 р. Автор: george.of.314 4 +4 38 |
![]() | 11 липня 2019 р. Автор: george.of.314 0 +5 34 |
Депо приписки: | Technisches Museum Wien |
Депо приписки: | Інше |
Примітка: | Graz-Köflacher Bahn. Навза Söding |
Примітка: | Graz-Köflacher Bahn. Навза Söding |
Примітка: | Südbahn |