Дорога приписки | Депо приписки | Найменування | Дата | Модель | Примітка |
---|---|---|---|---|---|
Česko, ostatní společnosti | Інше | 555.0153 | 2001 | ТЭ / 50 / DR/DB 50 / DR/DB 52 / CFR 150 | Klub historie kolejové dopravy, z. s. , Praha |
Австрія, приватні перевізники | Інше | 33-502 | 09.1991 | Eisenbahnmuseum Strasshof | |
Приписка невідома | Невідомо | 27.08.1960 | KREKA-Minen, Tuzla, Югославія | ||
ČSD — Československé státní dráhy (1945-1993) | Інше | 555.0153 | 25.11.1948 | ||
52 7620 | 1945 | ||||
DRB — Deutsche Reichsbahn (1920-1949) | Інше |
Дорога приписки: | Česko, ostatní společnosti ![]() |
Депо приписки: | Інше |
Категорія: | Паровози |
Модель: | ТЭ / 50 / DR/DB 50 / DR/DB 52 / CFR 150 |
Завод: | Floridsdorf ![]() |
Стан: | діючий |
Заводський №: | 16968 |
Побудований: | 1944 |
Примітка: | Klub historie kolejové dopravy, z. s. , Praha |
Виробник: WLF (Флорідсдорф) Для своїх потреб під час Другої світової війни Німеччина розробила новий тип локомотива, який базувався на німецькій «уніфікованій» серії 50. Однак нові локомотиви потрібно було виробляти швидко та економічно. Менша кількість деталей, зменшена потреба в кольорових металах та складні вузли порівняно з довоєнними локомотивами були типовими для 52-ї серії. Майже 7000 локомотивів було виготовлено на 13 локомотивних заводах в окупованій Європі. Після 1945 року Чеські залізниці прийняли загалом 185 локомотивів і позначили їх як серію 555.0. У 1959 році ČSD продала 22 локомотиви Болгарії, а в 1960 році два локомотиви югославським вугільним шахтам Крека. Ще сто локомотивів були придбані ČSD у 1962-1963 роках у SŽD та позначені як 555.0201-300. Невдовзі 94 новопридбані локомотиви, включаючи 108 оригінальних, були переобладнані на опалення мазутом та позначені серією 555.3. Решту вугільних «німців» було виведено з експлуатації протягом 1960-х років, останній з них завершив термін служби у 1973 році. Локомотив 555.0153 (колишній 52.7620 DR) був проданий ČSD разом з 555.0103 у 1960 році вугільним шахтам Kreka у тодішній Югославії. Там він отримав позначення серії 33-502 і служив до 1990 року. У 1991 році австрійське об'єднання 1. ÖSEK придбало в Югославії шість локомотивів серії 33, включаючи 33-502. У 2001 році локомотив 33-502 був придбаний ХКД. У жовтні 2001 року локомотив було передано компанії ŽOS České Velenice для ремонту та введення в експлуатацію. Ремонт локомотива було завершено у листопаді 2002 року, і розпочалася випробувальна експлуатація. У лютому 2003 року локомотив успішно пройшов технічні та безпечні випробування і таким чином став черговим робочим локомотивом ХКД. |
![]() | Відео: https://youtube.com/shorts/sVhrzBZCSnI XXIX Parada Parowozów w Wolsztynie. 03 травня 2025 р. Автор: Vladyslav_277 3 +12 127 |
![]() | XXIX Parada Parowozów w Wolsztynie 03 травня 2025 р. Автор: Vladyslav_277 0 +8 61 |
Дорога приписки: | Česko, ostatní společnosti ![]() |
Депо приписки: | Інше |
Найменування: | 555.0153 |
Примітка: | Klub historie kolejové dopravy, z. s. , Praha |
Дорога приписки: | Австрія, приватні перевізники ![]() |
Депо приписки: | Інше |
Найменування: | 33-502 |
Примітка: | Eisenbahnmuseum Strasshof |
Дорога приписки: | Австрія, приватні перевізники ![]() |
Депо приписки: | Інше |
Примітка: | Eisenbahnmuseum Strasshof |
Дорога приписки: | Приписка невідома ![]() |
Депо приписки: | Невідомо |
Примітка: | KREKA-Minen, Tuzla, Югославія |
Дорога приписки: | Приписка невідома ![]() |
Депо приписки: | Невідомо |
Найменування: | 33-502 |
Примітка: | KREKA-Minen, Tuzla, Югославія |
Дорога приписки: | ČSD — Československé státní dráhy (1945-1993) ![]() |
Депо приписки: | Інше |
Найменування: | 555.0153 |
Найменування: | 555.0153 |
Найменування: | 52 7620 |
Дорога приписки: | ČSD — Československé státní dráhy (1945-1993) ![]() |
Депо приписки: | Інше |
Дорога приписки: | DRB — Deutsche Reichsbahn (1920-1949) ![]() |
Депо приписки: | Інше |