1. станція ім. Т. ШЕВЧЕНКА (920.7)

Одеська філія УЗ, ДН-2 ім. Т. Шевченко, дільниця ім. Т. Шевченка - Гребінка (ПІВД.ЗАЛ)
Дорога приписки:Одеська філія УЗ, ДН-2 ім. Т. Шевченко Україна / Фотолінії
Депо приписки:дільниця ім. Т. Шевченка - Гребінка (ПІВД.ЗАЛ)
Категорія:Роздільні пункти
Модель:Станція
Завод:Електрифіковано змінним струмом 25kV Україна / Фотолінії
Стан:действующий
Побудований:1876
Імені Тарáса Шевчéнка (до 1936 року та у 1941—1944 роках — Бóбринська, у 1936—1938 роках — Імені Пóстишева, у 1938—1940 роках — Імені Єжóва) — вузлова електрифікована дільнична залізнична станція Шевченківської дирекції Одеської залізниці. Розташована у місті Сміла.
 
23 листопада 1876 року розпочався рух поїздів від Фастова через Бобринську до Знам'янки з відгалуженнями до станцій Шпола та Черкаси, як свідчать телеграми з Фастова та Сміли у Товариство Фастівської залізниці, що засідало у Петербурзі. Управління ж залізниці було розміщено у місті Сміла.
 
На станції Бобринська було облаштовано депо на 9 паровозів і сарай на 8 вагонів, головну майстерню для ремонту паровозів та вагонів (нині — Смілянський електромеханічний завод), магазин для запчастин і матеріалів.
 
Напередодні Першої світової війни станцію було переобладнано. У цей час була збудована залізниця Москва — Одеса-Головна і через станцію розпочався рух потягів з півдня у центр Російської імперії.
 
1914 року побудована залізнична лінія Бобринська — Одеса залізниці Одеса-Бахмач через станції Помічна та Колосівка.
 
1936 року відбулось розукрупнення Південно-Західної залізниці, в окрему адміністративну одиницю була виділена Одеська залізниця, в підпорядкування якої і потрапила станція ім. Постишева. Постишевське (Бобринське) відділення стало одним з восьми аналогічних у складі новоствореної залізниці. Через станцію проходив один з основних потоків поїздів у напрямку П'ятихатки-Знам'янка-Миронівка.
 
11 березня 1940 року ремонтне вагонне депо отримало назву Імені Тараса Шевченка.
 
1952 року побудований сучасний вокзал станції за проєктом архітектора Геннадія Гранаткіна. Друге переобладнання станція пережила впродовж 1958—1964 років. Перша на Одеській залізниці електрифікована змінним струмом (~25 кВ) дільниця Миронівка — Імені Тараса Шевченка — Знам'янка-Пасажирська введена в експлуатацію 1962 року, а вже згодом поїзди на електротязі почали курсувати між Києвом, Придніпров'ям та півднем України.
Загрузить фото · Править информацию
Связанные записи
НайменуванняДорога припискиДепо припискиМодельПобудованийДата
Вокзал (ст. ім. Т. Шевченка)Одеська філія УЗ, ДН-2 ім. Т. Шевченкодільниця ім. Т. Шевченка - Гребінка (ПІВД.ЗАЛ)Станційний парк1876
Миронівський парк (ст. ім. Т. Шевченка)Одеська філія УЗ, ДН-2 ім. Т. Шевченкодільниця ім. Т. Шевченка - Гребінка (ПІВД.ЗАЛ)Станційний парк1876
Південний парк (ст. ім. Т. Шевченка)Одеська філія УЗ, ДН-2 ім. Т. Шевченкодільниця ім. Т. Шевченка - Гребінка (ПІВД.ЗАЛ)Станційний парк1876
Північний парк (ст. ім. Т. Шевченка)Одеська філія УЗ, ДН-2 ім. Т. Шевченкодільниця ім. Т. Шевченка - Гребінка (ПІВД.ЗАЛ)Станційний парк1876
ТЧ-5 ім. Т. ШевченкаОдеська філія УЗ, ДН-2 ім. Т. Шевченкодільниця ім. Т. Шевченка - Гребінка (ПІВД.ЗАЛ)Структурний підрозділ1876
Черкаський парк (ім. Т. Шевченка)Одеська філія УЗ, ДН-2 ім. Т. Шевченкодільниця ім. Т. Шевченка - Гребінка (ПІВД.ЗАЛ)Станційний парк1876
Списки рухомого складу




Головна сторінка · Редколегія · Контакт-центр