2. станція ГЛУХІВ (32.0)

Південно-Західна філія УЗ, ДН-5 Конотоп, дільниця Макове - Глухів - Баничі (тупик)
Дорога приписки:Південно-Західна філія УЗ, ДН-5 Конотоп Україна / Фотолінії
Депо приписки:дільниця Макове - Глухів - Баничі (тупик)
Категорія:Роздільні пункти
Модель:Станція
Завод:Тепловозна тяга Україна / Фотолінії
Стан:действующий
Побудований:1895
Глухів — проміжна залізнична станція 4 класу на одноколійній неелектрифікованій лінії Макове — Глухів — Баничі, що підпорядкована Південно-західній залізниці Конотопської дирекції і розташована у однойменному місті Глухів Сумської області.
 
Наприкінці XIX століття та на початку XX століття від станції Макове до станції Локоть через Глухів було прокладено вузькоколійну залізницю (колія 1000 мм) загального користування Ворожба — Зернове. Вона належала Московсько-Києво-Воронезькій залізниці. Одночасно із залізницею було побудовано будівлю вокзалу та чотири дерев'яних житлових будинки (на кілька квартир кожен) для залізничників.
 
Тоді ж станція Глухів за обсягами вантажної роботи (наприкінці XIX століття і початку XX століття) майже не поступалася станціям Конотоп та Бахмач. Звідси відправляли щороку мільйон пудів вантажів, одержували більше півмільйона.
 
При будівництві залізничної станції, а саме при прокладанні маневрених шляхів, на відрізку в 200 м, починаючи від теперішнього «Есманського переїзду», було знято височину (ухили) висотою в кілька метрів та шириною до 50 м. В той же час над прокладеними шляхами був спорудженийний міст для проїзду транспорту в Есманскому напрямку. Але у 1920-ті роки XX століття західна опора мосту дала тріщину. Тому міст було розібрано, обладнавши поруч переїзд («Есманський переїзд»).
 
Починаючи з 1917 року до 1928 року колії було замінено, але при цьому на ділянці Берізка — Макове вузькоколійку було замінено на ширококолійну лінію. Остаточно вузькоколійну залізницю розібрали у 1931 році.
 
У 1930-тих роках для вивозу каменю з Баницькоко кар'єру була прокладена залізнична гілка Глухів — Баничі.
 
Наприкінці 1950-тих років станція перейшла у підпорядкування Київському управлінню Південно-Західної залізниці. Тоді, у 1961 році, на місці старого залізничного вокзалу було побудовано новий.
 
З 1994 року приміський пасажирський рух на станції було закрито, але враховуючи потребу в приміських перевезеннях у місті Глухові, залізничниками Південно-Західної магістралі у 2007 році було здійснено капітальний ремонт колійного господарства на дільниці Макове — Глухів довжиною близько 35 км і 16 січня 2008 року запроваджено рух дизель-поїзда.
Загрузить фото · Править информацию
Списки рухомого складу




Головна сторінка · Редколегія · Контакт-центр