Дорога приписки | Депо приписки | Найменування | Дата | Модель | Примітка |
---|---|---|---|---|---|
Донецька філія УЗ (окупована) | ТЧ-7 / РПЧ-7 Родакове | ЧМЭ3-5558 | 06.2017 | ЧМЭ3, ЧМЭ3Т, ЧМЭ3Э | |
Донецька філія УЗ | ТЧ-14 Дебальцеве-Пасажирське | 05.2013 | |||
ТЧ-16 Кіндрашівська-Нова | 01.2011 | ||||
Ремонтні заводи залізничного рухомого складу | ПрАТ «ДТРЗ», м. Дніпро | 2010 | КР-2 | ||
Донецька філія УЗ | ТЧ-16 Кіндрашівська-Нова |
Дорога приписки: | Донецька філія УЗ (окупована) ![]() |
Депо приписки: | ТЧ-7 / РПЧ-7 Родакове |
Мережевий №: | 15601073 |
Тип: | Маневрові тепловози |
Модель: | ЧМЭ3, ЧМЭ3Т, ЧМЭ3Э |
Завод: | ČKD Praha ![]() |
Стан: | Мичуринский ЛРЗ |
Побудований: | 12.1986 |
Був пошкоджений при обстрілі в Родакове. Відновлений в депо Попасна. |
Дорога приписки: | Донецька філія УЗ (окупована) ![]() |
Депо приписки: | ТЧ-7 / РПЧ-7 Родакове |
Дорога приписки: | Донецька філія УЗ ![]() |
Депо приписки: | ТЧ-14 Дебальцеве-Пасажирське |
![]() | 30 жовтня 2015 р. Автор: toljn [архів RGU] 0 +7 54 |
![]() | 05 листопада 2013 р. Автор: ВН Цокур 0 +1 441 |
Депо приписки: | ТЧ-14 Дебальцеве-Пасажирське |
Депо приписки: | ТЧ-16 Кіндрашівська-Нова |
![]() | 13 квітня 2013 р. Автор: toljn [архів RGU] 0 +4 46 |
![]() | 15 січня 2013 р. Автор: ВН Цокур 0 +1 398 |
![]() | 10 жовтня 2012 р. Автор: ВН Цокур 0 +3 108 |
![]() | 11 липня 2011 р. Автор: ВН Цокур 0 +2 436 |
![]() | 11 липня 2011 р. Автор: ВН Цокур 5 +4 119 |
![]() | 14 травня 2011 р. Автор: toljn [архів RGU] 0 +3 64 |
![]() | 05 лютого 2011 р. Автор: ВН Цокур 0 +1 385 |
Дорога приписки: | Донецька філія УЗ ![]() |
Депо приписки: | ТЧ-16 Кіндрашівська-Нова |
Дорога приписки: | Ремонтні заводи залізничного рухомого складу ![]() |
Депо приписки: | ПрАТ «ДТРЗ», м. Дніпро |
Примітка: | КР-2 |
Дорога приписки: | Ремонтні заводи залізничного рухомого складу ![]() |
Депо приписки: | ПрАТ «ДТРЗ», м. Дніпро |
Примітка: | КР-2 |
Дорога приписки: | Донецька філія УЗ ![]() |
Депо приписки: | ТЧ-16 Кіндрашівська-Нова |
![]() | 20 липня 2009 р. Автор: ВН Цокур 0 +4 496 |