Дорога приписки: | Південно-Західна філія УЗ, ДН-5 Конотоп |
Депо приписки: | дільниця Конотоп - з.п. Приостерний (Ніжин ДН-1) |
Категорія: | Роздільні пункти |
Модель: | Станція |
Завод: | Електрифіковано змінним струмом 25kV |
Стан: | действующий |
Побудований: | 1922 |
Ба́хмач-Пасажи́рський — вузлова дільнична станція першого класу Південно-Західної залізниці на перетині декількох ліній: Бахмач-Пасажирський — Ніжин, Бахмач-Пасажирський — Деревини, Бахмач-Пасажирський — Бахмач-Гомельський, Конотоп — Бахмач-Пасажирський. Є основними залізничними воротами міста Бахмача.
Велике значення для економічного розвитку Бахмача мало будівництво залізниць. Станція Бахмач-Пасажирський, раніше Бахмач-Центральний, побудована у 1922 році і була підпорядкована Московсько-Київській магістралі. Цей перший вокзал на станції був барачного типу зі стінами із шлаку. Він простояв до 1941 року і був зруйнований під час бомбардувань міста. У повоєнні роки відбулося відновлення центрального вокзалу, який став окрасою міста й усієї Південно-Західної залізниці. Влітку 2001 року було розпочато капітальний ремонт вокзалу на станції Бахмач-Пасажирський — пам'ятки архітектури, а вже 21 листопада 2001 року відбулося відкриття оновленого термінала. У 2022 році станції Бахмач-Пасажирський виповнилося 100 років. Сьогодні станція має розгалуджену мережу колій, включаючи два парки - Роменський і Київський, які на двох мають більше 20 колій, а також вокзальний комплекс, вихід з якого здійснюється на обидва боки, як на Роменську, так і Київську платформи. |
20 червня 2010 р. Автор: ВН Цокур 0 +7 90 |