16. станція КИЇВ-ПАСАЖИРСЬКИЙ

Південно-Західна філія УЗ, ДН-1 Київ, дільниця Дарниця - Святошин - Київ-Волинський (кільце проти годин.стрілки)
Дорога приписки:Південно-Західна філія УЗ, ДН-1 Київ Україна / Фотолінії
Депо приписки:дільниця Дарниця - Святошин - Київ-Волинський (кільце проти годин.стрілки)
Категорія:Роздільні пункти
Модель:Станція
Завод:Електрифіковано змінним струмом 25kV Україна / Фотолінії
Стан:действующий
Побудований:1870
Ки́їв-Пасажи́рський — позакласна пасажирська залізнична станція Південно-Західної залізниці, головна залізнична станція Києва. Входить до складу Київського залізничного вузла. Три залізничні вокзали станції Центральний, Південний та Приміський обслуговують усі поїзди далекого сполучення та приміські поїзди у напрямку Фастова, Коростеня, Ніжина, Яготина та Миронівки. За характером роботи — єдина пасажирська залізнична станція Південно-Західної залізниці.
 
Підвезення пасажирів до станції забезпечується переважно через станцію метро   «Вокзальна», а також міською електричкою (КМЕ), швидкісним трамваєм, тролейбусними, трамвайними та автобусними маршрутами.
 
У 2014 році пасажиропотік вокзалу складав 6,3 млн осіб/рік. 2018 року Центральний залізничний вокзал став найзавантаженішим вокзалом України, який обслужив 23,4 млн пасажирів у дальньому сполученні (з них посадка — 11,6 млн пас./висадка — 11,7 млн пас.
 
На початку 2019 року Міністр інфраструктури України Володимир Омелян заявив, що залізничний вокзал планують передати в концесію терміном на 20 років. Пілотним проєктом має стати Центральний залізничний вокзал у Києві не раніше 2020 року. За даними «Інвестиційного атласу України», вокзал станції «Київ-Пасажирський» щорічно обслуговує 23,5 млн пасажирів, загальна його площа становить 407 тис. м², загальна орендна площа — 236 тис. м²
 
Київська залізнична станція побудована у 1868—1870 роках для обслуговування залізниць Київ — Балта і Київ — Курськ, будівництво яких було завершене 1870 року. До 1868 року залізниця дійшла до лівого берега річки Дніпро, але ще два роки під керівництвом інженера Аманда Струве будували міст через Дніпро. Станція тоді була в долині річки Либеді, на місці солдатських осель
 
Перший поїзд із Курська на станцію Київ-Пасажирський прибув 18 лютого (2 березня) 1870 року.
 
У 1950 році станція електрифікована постійним струмом (=3 кВ) у складі лінії Київ — Боярка, якою почали курсувати перші приміські електропоїзди. 1957 року електрифікований Броварський напрямок. 1967 року станцію переведено з усією лінією на змінний струм (~25 кВ), до локомотивного депо Київ-Пасажирський почали надходити перші пасажирські електровози ЧС4, які витіснили паровози й тепловози, а приміські перевезення переведено на електропоїзди ЕР9.
Загрузить фото · Править информацию
Процес перебудови платформи біля 14-ї колії та перетворення її в низьку. За кілька місяців саме ця платформа буде використовуватися Kyiv Boryspil Express
28 вересня 2018 р.
Автор: Michael_Emperor
0
+3
97
Связанные записи
НайменуванняДорога припискиДепо припискиМодельДата
ВЧД Київ-Пасажирський (ст. Київ-Пасажирський)Південно-Західна філія УЗ, ДН-1 Київдільниця Дарниця - Святошин - Київ-Волинський (кільце проти годин.стрілки)Структурний підрозділ
Основний вокзал (ст. Київ-Пасажирський)Південно-Західна філія УЗ, ДН-1 Київдільниця Дарниця - Святошин - Київ-Волинський (кільце проти годин.стрілки)Станційний парк
платформа Вокзальна (ст. Київ-Пасажирський)Південно-Західна філія УЗ, ДН-1 Київдільниця Дарниця - Святошин - Київ-Волинський (кільце проти годин.стрілки)Зупинний пункт
Приміський термінал (ст. Київ-Пасажирський)Південно-Західна філія УЗ, ДН-1 Київдільниця Дарниця - Святошин - Київ-Волинський (кільце проти годин.стрілки)Станційний парк
ТЧ-1 Київ-ПасажирськийПівденно-Західна філія УЗ, ДН-1 Київдільниця Дарниця - Святошин - Київ-Волинський (кільце проти годин.стрілки)Структурний підрозділ
Списки рухомого складу




Головна сторінка · Редколегія · Контакт-центр