Дорога приписки: | Південно-Західна філія УЗ, ДН-1 Київ ![]() |
Депо приписки: | дільниця Дарниця - Святошин - Київ-Волинський (кільце проти годин.стрілки) |
Категорія: | Роздільні пункти |
Модель: | Станція |
Завод: | Електрифіковано змінним струмом 25kV |
Стан: | діючий |
Побудований: | 1926 |
У 1900 році одночасно розпочались будівельні роботи на всіх дільницях майбутньої лінії залізниці Київ — Ковель. Станція відкрита у 1902 році як Платформа Святошин. Збереглася будівля вокзалу станції, збудованого тоді ж за типовим проєктом, подібні будівлі збереглися на станціях Біличі, Ірпінь, Клавдієво, Ірша і Головки). 1959 року станцію разом із лінією Київ-Волинський — Ворзель було електрифіковано.
Станція відкрита не пізніше 1926 року під назвою Пост Борщагівський. |
![]() | Стара платформа на Борщагівці. Не використовується з 2017 року, наразі частково зруйнована та фізично відділена від діючої платформи. У приміщенні на фото були каси. 20 лютого 2024 р. Автор: Michael_Emperor 0 +3 141 |
![]() | Станція Борщагівка, платформа міської електрички. В кадрі видно турнікетну групу міської електрички КП "Київпастранс" та автомати з продажу квитків та дозапису безконтактних смарт-карток для проїзду в МЕ. Станом на момент зйомки, як і майже весь час існування МЕ КПТ, за турнікетами зупинялася лише вона, а приміські електропоїзди УЗ зупинялися в іншій частині платформи, перед турнікетами. Таке розділення було зроблено для рознесення оплати проїзду - в МЕ КПТ тарифи і квитки були такими ж, як у міському транспорті - наприклад трамваї чи автобусі. Після припинення міських залізничних перевезень КПТ всі поїзди зупиняються виключно за турнікетами, які частково відключені та не працюють через відсутність необхідності в них. Також в 2023 році платформу і сходи до неї було реконструйовано. 28 січня 2021 р. Автор: Саша Мелешенко 1 +2 62 |