Дорога приписки: | Південна філія УЗ, ДН-4 Полтава ![]() |
Депо приписки: | дільниця Кременчук - Ромодан - Бахмач-Гомельський (П-Зах.РФ) |
Категорія: | Роздільні пункти |
Модель: | Структурний підрозділ |
Стан: | діючий |
Побудований: | 1874 |
На станції діє локомотивне депо Ромни. У 1874 році, після завершення будівництва залізниці, було закінчено зведення паровозного депо з необхідним господарством. Воно було Т-подібної форми, обмежене у розмірах, невелике, темне, без центрального опалення. До складу депо входили три колії, місця для стояння дев'яти паровозів, поворотний кут і майстерні. У депо за рік могли налагоджувати 12 паровозів та 40 вагонів. Технічна база була вкрай бідною, забезпечення ремонтними засобами та знаряддям — недостатнє. Перші паровози були малопотужних серій із невеликими швидкостями. Вони обслуговували дільницю Ромни — Бахмач — Сновськ. Депо Лібаво-Роменської залізниці забезпечувало необхідність у залізничних пасажирських та вантажних перевезеннях. У післявоєнні роки у депо були побудовані адміністративно- побутовий корпус, очисні споруди, виробнича лабораторія, приміщення чергового депо. З 1960 року тут з'явилися перші тепловози серії ТЕЗ та ТЕП 10ТГМЗ, ТЕМ2. |
![]() | Вид з пішохідного мосту. 29 березня 2025 р. Автор: Коалла 8 +29 311 |