2. станція КРАСНОГРАД (80.6)

Південна філія УЗ, ДН-2 Харків, дільниця з.п. Степовий (ДН-4) - Лозова (Дон.РФ)
Дорога приписки:Південна філія УЗ, ДН-2 Харків Україна / Фотолінії
Депо приписки:дільниця з.п. Степовий (ДН-4) - Лозова (Дон.РФ)
Категорія:Роздільні пункти
Модель:Станція
Завод:Станція стикування 3kV | 25kV, без зміни роду струму в контактній мережі. СРСР (СССР)
Стан:діючий
Побудований:1897
Красногра́д (до 1964 року — Конгра́д, Костянтиногра́д) — вузлова станція (за класифікацією — проміжна залізнична станція) 2-го класу, Харківської дирекції, Південної залізниці, електрифікована постійним та змінним струмом.
 
Розташована в середмісті Берестина, Харківської області, на перетині ліній Полтава-Південна — Лозова, і Мерефа — Самар-Дніпровський, між постом 74 км. (8 км), станціями Балки (18 км), Нововербівка (10 км) і Зачепилівка (24 км).
 
Станцію засновано 1897 року після введення в експлуатацію другої черги дільниці Полтава — Костянтиноград від станції Карлівка. Наступного року завершено будівництво будівлі залізничного вокзалу. 25 жовтня 1901 року побудовано і введено в експлуатацію дільницю Костянтиноград — Лозова завдовжки 89 верст.
 
21 грудня 1926 року через станцію пройшов перший потяг з делегацією дніпропетровських робітників та селян лінією Мерефа — Костянтиноград. 1927 року відбулося введення в експлуатацію лінії від Мерефи до Нижньодніпровська, а станція Костянтиноград стала значним залізничним вузлом. Наприкінці 1920-х років було побудовано 2 депо та приймально-відправний пункт.
 
1988 року станцію було електрифіковано в складі дільниці Власівка — Красноград завдожки 37 км, на що було витрачено 3 млн карбованців. Будівельно-монтажні роботи виконували працівники Харкова, Дніпропетровська, Куп'янська та Воронежа. Електрифікацію було завершено на 5 місяців раніше запланованого терміну. 14 жовтня 1988 року відбувся перший рейс електропоїзда від Харкова до Краснограда, який вів машиніст Є. М. Тищенко.
 
У 1961 році відбулась перша серйозна реконструкція західної горловини станції, а саме перебудова перегону, що примикає з Полтави. Одноколійну лінію від поста 79 км. (є залишки і сьогодні) розібрали, як і сам пост, натомість побудували двоколійну ділянку від колишнього посту до станції, змістивши її на 300 метрів південніше.
 
З 19 серпня 2011 року, через реконструкцію станції Красноград та електрифікацію станції змінним струмом (~25 кВ) для впровадження швидкісного руху до Чемпіонату Європи з футболу 2012 року, були скасовані всі електропоїзди до станції Красноград. З Харківського напрямку електропоїзди прямували до станцій Власівка та Берестовеньки, де для пасажирів були призначені дизель-поїзди від станцій Власівка та Берестовеньки до Краснограда. Дизель-поїзди полтавського моторвагонного депо виконували човникові рейси, базуючись на станції Красноград. Рух поїздів на Полтаву був зупинений повністю, на Лозову їздили по старому графіку. Також були поїзди з Дніпра.
 
Під час реконструкції стару контактну мережу було демонтовано повністю, та замінено на нову: на 1—5 коліях — змінного струму, а на 7—11 коліях — постійного струму, і надалі набула статусу станції стикування двох видів напруги, без перемикання напруги у КМ. Доречі по 6-й колії споруджено нейтральну вставку, і лише по ній можна потрапити з Полтавського напрямку на Харківський під контактною мережею, всі інші з'їзди між парками не мають контактної мережі.
 
Було побудовано нові посадкові платформи, які стали ширшими за попередні: дві — розміром 468 м × 6 м, а також одна — 222 м × 7 м, а також капітально відремонтовано пішохідний міст.
 
5 травня 2012 року урочисто відбулося відновлення руху електропоїздів до Краснограду, коли був поданий струм на перегоні Нововербівка — Красноград.
 
15 травня 2012 року урочисто відкрита електрифікована дільниця Полтава — Красноград — Лозова. Введено в експлуатацію нові системи мікропроцесорної централізації стрілочних переводі та автоблокування на дільницях Полтава — Красноград та Красноград — Лозова, які замінили релейні системи, що працювали до цього часу, а також блокують некоректні дії операторів та дають можливість не тільки управляти технологічним процесом на станціях, а підключити датчики температури рейок, напруги в контактній мережі, місцезнаходження і швидкості руху локомотивів і вагонів тощо. Обидві дільниці були об'єднані в єдиний диспетчерський центр.
 
Станція є кінцевою для електропоїздів у напрямку Харкова та приміських поїздів до Дніпра, а також проміжною для електропоїздів у напрямку Лозової та Полтави-Південної. На станції діє оборотне депо, в якому є свій черговий, а також будинок відпочинку лок. бригад, колійна частина, та дільниця контактної мережі.
Загрузить фото · Править информацию
Маршрутний світлофор ЧМ1Д - мабуть єдиний, який пережив реконструкцію у первозданному виді.
14 серпня 2016 р.
Автор: Рудий Кіт
0
+3
128
Реконструкція станція Красноград. ДР1А-255 саме збирається відправитись на Власівку.
17 лютого 2011 р.
Автор: Рудий Кіт
0
+4
177
Реконструкція станція Красноград, в рамках електрифікації дільниці Полтава-Південна - Лозова.
17 лютого 2011 р.
Автор: Рудий Кіт
0
+2
115
Реконструкція станція Красноград, в рамках електрифікації дільниці Полтава-Південна - Лозова. Закритий вхідний НХ, на ДР приходилось прослідувати як забороняючий, адже це єдиний на той час сигнал, що працював на всій станції.
17 лютого 2011 р.
Автор: Рудий Кіт
0
+7
123
Моя радість, що я тоді все ж відзняв саме ТОЙ Красноград, до реконструкції.
03 лютого 2006 р.
Автор: Рудий Кіт
0
+3
129
Моя радість, що я тоді все ж відзняв саме ТОЙ Красноград, до реконструкції.
03 лютого 2006 р.
Автор: Рудий Кіт
0
+3
125
Моя радість, що я тоді все ж відзняв саме ТОЙ Красноград, до реконструкції.
03 лютого 2006 р.
Автор: Рудий Кіт
0
+4
123
Моя радість, що я тоді все ж відзняв саме ТОЙ Красноград, до реконструкції.
03 лютого 2006 р.
Автор: Рудий Кіт
0
+2
122
Колись Красноград це була крута станція з купою колії, стрілок, та сигналів. Зараз це по суті пустельна зона з десятком колій і двадцятьма стрілками.
02 лютого 2006 р.
Автор: Рудий Кіт
0
+4
133
Связанные записи
НайменуванняДорога припискиДепо припискиМодельПобудованийДата
оборотне депо ТД-9 КрасноградПівденна філія УЗ, ДН-2 Харківдільниця з.п. Степовий (ДН-4) - Лозова (Дон.РФ)Структурний підрозділ1933
Полтавський парк (ст. Красноград)Південна філія УЗ, ДН-2 Харківдільниця з.п. Степовий (ДН-4) - Лозова (Дон.РФ)Станційний парк2012
Харківський парк (ст. Красноград)Південна філія УЗ, ДН-2 Харківдільниця з.п. Степовий (ДН-4) - Лозова (Дон.РФ)Станційний парк2012
Списки рухомого складу




Головна сторінка · Правила сайту · Політика конфіденційності · Довідка · Редколегія · Контакт-центр