40. станція РОМНИ (77.7)

Південна філія УЗ, ДН-4 Полтава, дільниця Кременчук - Ромодан - Бахмач-Гомельський (П-Зах.РФ)
Дорога приписки:Південна філія УЗ, ДН-4 Полтава Україна / Фотолінії
Депо приписки:дільниця Кременчук - Ромодан - Бахмач-Гомельський (П-Зах.РФ)
Мережевий №:426201
Категорія:Роздільні пункти
Модель:Станція
Завод:Тепловозна тяга
Стан:діючий
Заводський тип:2 клас
Заводський №:12 колій
Побудований:15.07.1874
РОМНИ — дільнична станція 2-го класу Полтавської дирекції Південної залізниці на лінії Лохвиця — Бахмач-Пасажирський між станціями Рогинці (14 км) та Засулля (7 км).
 
Розташована у місті Ромни Роменського району Сумської області.
 
У квітні 1872 року у місті Ромни відбулася урочиста закладка будівлі вокзалу. Духовенство всіх міських церков, весь склад Міської думи, численний народ по закінченню в Соборі літургії пішли процесією з хрестами, іконами і хоругвами, співаючи пасхальні ірмоси від Собору по Московській вулиці, відправили молебень і водохреще, а через два роки і два місяці після цього, 4 червня 1874 року, до Ромен прибув перший пасажирський поїзд, прикрашений прапорами, який зустріли з великою урочистістю громадяни міста.
 
15 липня 1874 року до міста Ромни прибув перший потяг з Курська. Загальна довжина дороги складала 1191 верст.
 
На станції діє локомотивне депо Ромни.
 
1874 року, після завершення будівництва залізниці, було закінчено зведення паровозного депо з необхідним господарством. Воно було Т-подібної форми, обмежене у розмірах, невелике, темне, без центрального опалення. До складу депо входили три колії, місця для стояння дев'яти паровозів, поворотний кут і майстерні. У депо за рік могли налагоджувати двадцять паровозів і сорок вагонів. Технічна база була вкрай бідною, забезпечення ремонтними засобами та знаряддям — недостатнє. Перші паровози були малопотужних серій із невеликими швидкостями. Вони обслуговували дільницю Ромни, Бахмач, Сновськ (Щорс). Депо Лібаво-Роменської залізниці забезпечувало необхідність у залізничних пасажирських та вантажних перевезеннях.
 
З 1960 року тут з'явилися перші тепловози серії ТЕЗ та ТЕП10, ТГМЗ, ТЕМ2. 1967 року в депо повністю перейшли на тепловозну тягу. Інвентарний парк депо становив 27 локомотивів серії 2ТЕ116, ЧМЕЗ, ТЕП70, 2М62.
 
На сьогодні станція має 12 колій, з них дві посадочні.
Загрузить фото · Править информацию
Связанные записи
НайменуванняДорога припискиДепо припискиМодельПобудованийДата
ТЧ-7 РомниПівденна філія УЗ, ДН-4 Полтавадільниця Кременчук - Ромодан - Бахмач-Гомельський (П-Зах.РФ)Структурний підрозділ1874
Списки рухомого складу




Головна сторінка · Правила сайту · Політика конфіденційності · Довідка · Редколегія · Контакт-центр