Структура: | Південна філія УЗ, ДН-4 Полтава ![]() |
Підрозділ: | дільниця Полтава-Південна - Павлиш (Одес.РФ) |
Мережевий №: | 447405 |
Категорія: | Роздільні пункти |
Модель: | Станція |
Завод: | Електрифіковано змінним струмом 25kV |
Стан: | Станція діюча |
Заводський тип: | 3 клас |
Заводський №: | 12 колій |
Побудований: | 1898 |
НОВІ САНЖАРИ — проміжна залізнична станція 3-го класу, Полтавської дирекції, Південної залізниці, на лінії Полтава-Південна — Кременчук між станціями Мала Перещепинська (6 км) та Ліщинівка (13 км). Розташована в селі Руденківка, Полтавського району, Полтавської області. Станція електрифікована змінним струмом, і відкрита для руху електротягою 15 листопада 2011 року.
Станція надає послуги з пасажирського, поштового, багажного та вантажного перевезення. Станцію відкрито у 1898 році. Тоді це була маленька станція на одноколійній ділянці. Перед реконструкцією 2011 року, станція налічувала 4 колії, та безліч під'їзних. Після електрифікації та модернізації ділянки, добудовані другі непарні колії перегонів Мала Перещепинська - рзд. Собківка - Нові Санжари та Ліщинівка - рзд. Жарки - Нові Санжари, внаслідок чого обидва роз'їзди на цих перегонах демонтовані, а підходи до станції стали двоколійні. Також видозмінилась сама станція, яка отримала два парки по 5 колій кожен. Кременчуцький парк - це парк, який збудований на місці старої станції, в ньому добудовано одну колію, і їх стало 5. Також парк має пасажирську зупинку, з вокзалом, береговою та островною платформами. З цього парку беруть початок всі під'їзні колії станції.Також збудовано окремий триповерховий пост ЕЦ, який знаходиться в середній частині станції. Полтавський парк - це новозбудований парк на місці колишнього перегону рзд. Собківка - Нові Санжари. Парк має 5 колій, дві з них головні, і три для відстою поїздів. З нього веде під'їзна колія на пісочні кар'єри, і тут формуються всі вантажні поїзди від станції. Регульований переїзд є у Кременчуцькому парк з боку Ліщинівки. У процесі модернізації, початок під'їзної колії на пісочні кар'єри локомотивного піску, перенесли з Малої Перещепинської, на Нові Санжари. |
![]() | Пасажирські платформи в Кременчуцькому парку, вид на Полтаву. 09 січня 2025 р. Автор: Рудий Кіт 0 +4 94 |
![]() | Маршрутні сигнали та з'єднувальна горловина між двома парками. З правого боку видно пошкоджені від вогню стовбури дерев, від минулорічної пожежі восени. 09 січня 2025 р. Автор: Рудий Кіт 0 +3 77 |
![]() | Пост ЕЦ, який героїчно врятовано від тогорічної пожежі. 09 січня 2025 р. Автор: Рудий Кіт 0 +4 91 |
![]() | Вид на горловину та вихідні сигнали, в бік Малої Перещепинської. 09 січня 2025 р. Автор: Рудий Кіт 0 +4 77 |
![]() | 08 вересня 2016 р. Автор: Алексей Краснов 0 +3 79 |
![]() | 08 вересня 2016 р. Автор: Алексей Краснов 1 +6 116 |
![]() | 08 вересня 2016 р. Автор: Алексей Краснов 0 +4 90 |
![]() | Маршрутні сигнали із Полтавського парку і Кременчуцький. 06 липня 2015 р. Автор: Рудий Кіт 0 +1 158 |
![]() | Вид на Полтавський парк з боку Полтави. 06 липня 2015 р. Автор: Рудий Кіт 0 +2 158 |
![]() | Вид на Кременчуцький парк з боку Полтави і Полтавського парку. 06 липня 2015 р. Автор: Рудий Кіт 0 +3 152 |
![]() | Пасажирські платформи знаходяться у Кременчуцькому парку станції. 06 липня 2015 р. Автор: Рудий Кіт 0 +2 194 |
![]() | Пасажирська будівля. 13 листопада 2012 р. Автор: Xvost 0 +4 115 |
![]() | Пасажирська будівля. 13 листопада 2012 р. Автор: Xvost 0 +2 136 |
![]() | Відкриття електрифікованої ділянки Полтава — Кременчук. 15 листопада 2011 р. Автор: Алексей Краснов 0 +9 161 |
![]() | Будівництво Кременчуцького парку. 16 серпня 2011 р. Автор: Алексей Краснов 0 +5 115 |
![]() | Будівництво Полтавського парку. 16 серпня 2011 р. Автор: Алексей Краснов 0 +8 149 |
![]() | Будівництво Полтавського парку. 16 серпня 2011 р. Автор: Алексей Краснов 0 +7 114 |
![]() | Будівництво Полтавського парку. 16 серпня 2011 р. Автор: Алексей Краснов 0 +6 133 |
![]() | Будівництво Кременчуцького парку. 16 серпня 2011 р. Автор: Алексей Краснов 0 +2 104 |