Дорога приписки | Депо приписки | Найменування | Дата | Модель | Примітка |
---|---|---|---|---|---|
Південна філія УЗ | Мала Південна залізниця (Колія 750 мм) | ТЭУ3-001 | 1957 | ТУ2 | |
ТУ2-125 | Модернізований у ТЭУ3-001 |
Дорога приписки: | Південна філія УЗ |
Депо приписки: | Мала Південна залізниця (Колія 750 мм) |
Тип: | Маневрові тепловози |
Модель: | ТУ2 |
Завод: | Калугапутьмаш |
Стан: | списаний |
Побудований: | 1957 |
Списаний: | 1997 |
Утилізований: | 1997 |
ТУ2-125 призначався для Малої Південної як заміна паровозу ЛК159-02, проте для експлуатації його на дорозі необхідно було замінити буферно-зчіпний вузол. У той час на ДЗ експлуатувався склад з вагонів європейського типу, обладнаний європейськими ж зчіпками, які не використовувалися в СРСР. Заміна проводилася на ХЗВМ ім. Малишева разом із Заводом Тепловозного Електроустаткування (зараз – ДП “Електроважмаш”). Зміни в конструкції: - замінено буферно-зчіпний вузол; - встановлено новий очисник на всю ширину кузова; - змінено форму даху; - заміна водовідвідного жолоба та зміни форми верхньої частини дверного отвору; - тонкий заводський молдинг у нижній частині кузова був замінений на широкий рифлений, на зразок нижніх молдингів на “дорослих” тепловозах ТЭ3 та ТЭ7; - заводський молдинг у середній частині кузова було замінено на хромований; - на обох стінках кузова з'явилися об'ємні написи “Мала Південна залізниця” ; - на одній із стінок тепловоза – на стороні з п'ятьма вікнами – встановлено пам'ятну табличку, про те, що локомотив подарований комсомольцями ХЗВМ; - видозмінена форма головної частини локомотива – вона набула закругленої форми, що розширюється донизу – за зразком тих же ТЭ3; - внесені зміни до електрообладнання (генератор та апаратура управління), які саме зміни та навіщо їх вносили - не відомо. Репортаж про тепловоз (1957р.) У 1997 р. порізаний у металобрухт. |
Найменування: | ТЭУ3-001 |
Найменування: | ТУ2-125 |
Примітка: | Модернізований у ТЭУ3-001 |