Дорога приписки | Депо приписки | Найменування | Дата | Модель | Примітка |
---|---|---|---|---|---|
Південна філія УЗ | Мала Південна залізниця (Колія 750 мм) | ЛК-4-01 | 08.1940 | Тип 159 | Перший локомотив Малої Південної |
Одеська філія УЗ | ТЧ Гайворон (Колія 750 мм) |
Дорога приписки: | Південна філія УЗ |
Депо приписки: | Мала Південна залізниця (Колія 750 мм) |
Категорія: | Паровози |
Модель: | Тип 159 |
Завод: | Коломенский завод |
Стан: | списаний |
Заводський тип: | 159 |
Списаний: | 1945 |
Утилізований: | 1945 |
Примітка: | Перший локомотив Малої Південної |
Прибув на дорогу у серпні 1940 року зі станції Гайворон Південно-Західної залізниці. Відразу після прибуття відправлено на ремонт на Харківський паровозоремонтний завод. Паровоз був пофарбований у блакитний колір. На жаль, не відомий заводський номер паровоза. На Малій Південній йому було присвоєно серію ЛК-4-01, ЛК – на честь Лазаря Кагановича, радянського Народного комісара шляхів сполучення. Звідки взялася цифра 4 – невідомо, можливо, це частина його реального номера, а можливо, цифра з'явилася виходячи з технічних характеристик паровоза – навантаження на вісь цих машин становило 4 тонни (0-4-0). Першим юним машиністом паровоза став 14-річний молодий залізничник Юрій Павлов. Під час війни паровоз залишили на дитячій залізниці. Залишаючи Малу Південну, юні залізничники зняли з паровоза частину деталей та закопали їх неподалік ст. Парк. Під час окупації паровоз, вивезений з ДЗ, знайдено на Коломакському цукровому заводі (Харківська обл.), проте до роботи машина була зовсім непридатна. Тендер від паровоза був доставлений на Малу Південну та експлуатувався там із паровозом ЛК83-1, а сам паровоз був списаний у металобрухт. |
Дорога приписки: | Південна філія УЗ |
Депо приписки: | Мала Південна залізниця (Колія 750 мм) |
Примітка: | Перший локомотив Малої Південної |
Дорога приписки: | Одеська філія УЗ |
Депо приписки: | ТЧ Гайворон (Колія 750 мм) |