Class 420 / SL X420

ЕлектропоїздиЕлектропоїзди змінного струму
Список усіх типів та моделей  ·  Усі фотографії РС цієї моделі  ·  Список рухомого складу
Заводи-виробники:
Німеччина (Deutschland) MAN
Побудовано 1967-1997
Кількість побудованих машин 1 440 одиниць (480 комплектів)
Кількість збережених 16 одиниць
Наступник DB класу 423, DBAG класу 430
Формування 3 вагони в поїзді
Номери парку 420 001-420 390; 420 400-420 489
Оператори Deutsche Bundesbahn
Deutsche Bahn
Storstockholms Lokaltrafik
 
Лінії, що обслуговуються
 
    Мюнхенська мережа S-Bahn
    Штутгартська мережа S-Bahn
    Рейнсько-Майнська мережа швидкісних залізниць
    Рейнсько-Рурська мережа S-Bahn
    Stockholms pendeltåg
 
Технічні характеристики
Конструкція кузова Алюміній, сталь
Довжина поїзда 67 400 мм (221 фут 2 дюйми)
Ширина 2 900 мм (9 футів 6 дюймів)
Висота підлоги 1 000 мм (3 фути 3 дюйми)[1].
Двері 4 пари на кожну сторону
Максимальна швидкість 120 км/год (75 миль/год)
Вага 1 398 т (1 376 довгих тонн; 1 541 коротка тонна) (зі сталевими кінцевими вагонами)
129 т (127 довгих тонн; 142 коротких тонн), 135 т (133 довгих тонн; 149 коротких тонн)
Потужність 2 400 кВт (3 218 к.с.)
Прискорення 1,0 м/с2 (2,2 миль/год/с)
Уповільнення 0,9 м/с2 (2,0 миль/год/с)
Електрична система 15 кВ 16,7 Гц повітряна лінія змінного струму
Струмоприймач(и) Одноплечий пантограф
Гальмівна система Резисторне гальмо, повітряно-дискове гальмо
пружинно-акумуляторне гальмо (починаючи з 7-ї серії)
Система(и) безпеки ATP (SL X420)[2].
LZB (Мюнхенська залізниця)
Ширина колії 1 435 мм (4 фути 8+1⁄2 дюйма)
Експлуатація за дорогами
 DB Regio11
Усього:11
Список усіх типів та моделей  ·  Усі фотографії РС цієї моделі  ·  Список рухомого складу




Головна сторінка · Правила сайту · Політика конфіденційності · Довідка · Редколегія · Контакт-центр