Коментарі до фотографій

Фото: 4837 · Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор довідки / Редактор місць зйомки
Та ставте без питань звісно
Фото: 1
Прекрасне фото!Well
Не вистачає ще якоїсь епл-и щоб було " вся РПЧ-12"
Можна я собі на робочий стіл поставлю?
L1nks ·
Фото: 97
Так, Сергію, не прибирають взагалі
 
Хіба що я мив середину та кабіну ДС3-001 зі сторони дрезини. Після чого вкрали з тої сторони табличку і все ком'юніті накинулось на мене типу то я вкрав.
Фото: 0
... якби хтось випав, навіть з вланої необережності, то зміну би здавав на нарах.
Фото: 4837 · Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор довідки / Редактор місць зйомки
у нас би машиніст машиністом до Полтави не доїхав би, мінімум слюсарем
Фото: 370
Так, то був жаркий день.
Фото: 4837 · Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор довідки / Редактор місць зйомки
там що територію взагалі не прибирають?
Фото: 4837 · Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор довідки / Редактор місць зйомки
Подякував
ДС3 ·
Фото: 47
Забув закрити?
Місця дуже мальовничі!
ДС3 ·
Фото: 47
Фото з малодіяльних ліній завжди мають якийсь свій особливий шарм) Круто!
Фото: 4837 · Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор довідки / Редактор місць зйомки
а чому йому не працювати? Світлофор заводу не належить, і навіть коли колії немає, світлофор на краю може працювати, адже знімати з балансу частину колії та світлофор це теж папєри.
Фото: 37
Біля паркана була дуже цікава під‘їзна колія. Біля маневрового світлофора стояла табличка «межа під‘їзної колії», колія закінчувалася майже навпроти таблички, але світлофор із під‘їзної на станцію чомусь працював
Фото: 4837 · Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор довідки / Редактор місць зйомки
і на сьогодні він фламінго
Фото: 0
Останні кілька років, з цим рейсом їздять локомотиви з Коростеня (одним локом весь тепловозний проміжок). Зміна тепловозів по Ковелю була десь у 2023 році (часто, 2ТЕ116 на ТЕ33АС). У період 2022-2023, Житомир - Коростень М62/секція 2ТЕ116, а Коростень - Львів -- ТЕ33АС з можливою зміною по Ковелю. Так пригадується.
Фото: 0
Якщо дата фото 1448/1464 по Рафалівці вірна, то цей варіант відпадає, значить якийсь із 2017/2024 (або інший, який був у ТЧ-7) поїхав на обслуговування/ремонт, а взамін дали цей. Але ідея одного тепловоза по маршруту цікава, якби ще не зміна напрямку по Коростеню.
Фото: 4837 · Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор довідки / Редактор місць зйомки
Взагалі нічого дивного в ефективному використанню тепловозів. Це давня фішка УЗ одним локомотивом покривати значну відстань, міняючи лише бригади. Це дійсно дієво і спрощує значно обслуговування, маневри, зміни.
Фото: 0
Цитата (DMM, 27.03.2025 23:44):
>але Чернівці в Житомирі якось дивно виглядає!
Це ж так дивно що ці тепловози постійно тасують між собою. Настільки ж дивно як і коростенські машини у Івано-Франківську чи Рахові у 2016-2018 роках. І тут цілком ймовінрий подібний варіант обороту локомотивів, який останнім часом не має сталості - у Львові ковельчанам дали цей тепловоз, з Ковеля без зміни локомотива поїхав Коростень, по Коростеню вже інша бригада обігнавшись поїхала до Житомира, де кілька годин відпочивши, поїхала у зворотньому напрямку (і далі до Львова у зворотньому порядку).
Фото: 683 · Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор місць зйомки
Не знаю, яка насправді була составність цього потяга
Фото: 4837 · Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор довідки / Редактор місць зйомки
Сьогодні на одному локомотиві може їздити декілька бригад з різних депо.
DMM ·
Фото: 23
Коростень і Львів це все зрозуміло але Чернівці в Житомирі якось дивно виглядає!
Фото: 0
Цитата (Aneksii, 27.03.2025 21:07):
>Коростень Коростень до Ковеля
>
Хіба не до Львова? Бо ті ж 2ТЕ116 з Коростеня не рідко можна споглядати на кінцевій цього маршруту.
Фото: 75
Там ще останній вагон був 75/76 Кривий Ріг - Київ
N_V ·
Фото: 0
Видимо та же участь , как у 1172Б , вечный забор)
Фото: 370
Так, Олександре. За переїзд я раніше писав в кометах, а саме що він дуже небезпечний і що в цих місцях може вписатись шляхопровід.
DMM ·
Фото: 23
Витяжний тупик від Соляних шахт станції Солотвино 2.
Спільна поїздка з Max Kashenkov .
Фото: 1380 · Фотомодератор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор місць зйомки
Lonesome Crow, я був лише на підготовці до виставки, вчора.
Mikol ·
Фото: 33
Mykola, чудове фото! Mykola, що це за колія по лівій стороні світлини? Там проходить якась залізнична лінія? (перекладено на українську в chatGPT)
Фото: 0
Коростень до Ковеля
11 вагонів при типових 6-7, вже відвикли від таких довгих поїздів)))
 
Цитата (Misha, 27.03.2025 17:33):
>Класне фото
Що тут класного? Щось більш-менш цікаве можна зробити якщо пройти вперед близько кілометра, там хоч підйом.
Фото: 0
Привіт, часом не знаєш на якому рейсі їздить 554?
Фото: 269
Виставки, як такої, не було, на радість фанатам тільки вигнали 3 локомотиви до платформ на 30 хвилин, а потім повезли по депо. Я думаю зрозуміло для кого робили виставку в депо...
Фото: 683 · Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор місць зйомки
Просто тимчасово працювала у РПЧ-3
Lance ·
Фото: 239
6 палок резервом?
Это очень много, обычно 1-2 палки .
Фото: 0
113/114 водять депо Львів?
Фото: 0
Приблизно 600 кВт на 100 км
Coole ·
Фото: 0
Та може там були якісь цікаві електрички, типу Новоолексіївка-Дніпро-Кривий ріг
Фото: 0
А нормально пульт э знятий?
DMM ·
Фото: 23
Цікаво його перефарбували чи він до тепер в варіанті Фламінго?
Фото: 23
Скільки електроенергії споживає ВЛ8м, коли прямує резервом зі Слов'янська до Лозової?
Фото: 23
Що це за виставка на задіврках депо? Чи тут сховали експонати від сторонніх очей до початку виставки?
Цитата (Maxim_UZ, 26.03.2025 18:14):
>і нащо було його забирати на львів у львові так багато електричок а вони ще забирають їх
>
У Львові списується ЕР2-510 та 518, у звʼязку з цим випадає один електропоїзд, тобто РС не вистачає. Це і є причиною передачі з придніпровки на лз електропоїзд.
Фото: 85
Найбільший пік роботи для чергових припадав в дні курсувань пасажирського, вивозного з біллруськими добривами та зерна з елеватору. Часом теж металобрухт і всякі збірні вантажі додавали роботи. На сьогоднішній день як з роботою по станції невідомо
Фото: 4837 · Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор довідки / Редактор місць зйомки
тихе життя у чергової напевне тут...
ДС3 ·
Фото: 47
Між платформами (вокзалом) та переїздом в сторону Києва
Фото: 370
Вибирете ви іноді таку точку зйомки так, що мене "іменитого" машинста поставить в довгі визначення місця. І це на станції, де я був за кермом. Отже де це?Позаду два пішоходні мости, між ними будівля станції. Отже слідує по 2-й головній. Ближня колія 6-та, бо на ній є маневровий світлофор, 4-а колія закінчилась раніше. І це ближе до непарної горловини. Вантажні на ЗП на бічних непарних номерів.
LRT ·
Фото: 23 · Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор відеокаталогу / Редактор новин / Редактор довідки / Редактор місць зйомки
Більш того - це можна було все зібрати в одне повідомлення, а не у три.
Фото: 0
Ну так, ще ніколи такого не бачив, мабуть якийсь новий
Фото: 0
І до чого оцей потік словесного лайна?
Фото: 4837 · Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор довідки / Редактор місць зйомки
Другого вагона? Well
Фото: 268 · Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор відеокаталогу / Редактор новин / Редактор місць зйомки
Знаючи його стан - аби там розвалився, а не десь на придніпровській або донецькій.
N_V ·
Фото: 0
Цитата (ВН Цокур, 26.03.2025 18:28):
>Цитата (N_V, 26.03.2025 16:59):
>>Смешного ничего не вижу , как писали картошкины , тепловозы были сданы и опломбированы в таком виде , в каком заехали в депо.
> Я розумію. Втрата машин - це неприємний момент, само собою. Хоча, ми у нихконфіскували більше машин, ніж вони у нас.
 
Уймища машин депо Попасная  , парк Мелитополя и чужих депо находящихся там , парк Волновахи , частично Пологи и все находившееся там , Купянск и стоящая там техника , а мы «наконфисковали» аж 3 дерьмолёта Ганнибала , да , один с компами и Д49, второй просто с Д49 , но это хлам позорный , по сравнению с 2ТЭ116




Головна сторінка · Правила сайту · Політика конфіденційності · Довідка · Редколегія · Контакт-центр