18.01.2025 01:10:51 перейти до коментаря N_V · Фото: 0 Даже температурные датчики на месте, козырно | |
0
|
17.01.2025 23:42:23 перейти до коментаря Фото: 120 До 2017 року був взаємний оборот локомотивів, в тому числі, з Придніпровської залізниці, т.я вивозили вугілля з ОРДЛО.Далі блокада і "лавочку прикрыли" (1032 з 1718 тому зразок). | |
1
|
17.01.2025 23:41:18 перейти до коментаря Фото: 412 · Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор місць зйомки а ліворуч що за 116? | |
0
|
17.01.2025 23:32:43 перейти до коментаря panskiy · Фото: 88 Цитата (N_V, 18.01.2025 00:10): >Самый неожиданный трактор , сразу было трудно прикинуть реальность появления 1063 в наших краях) Очень хороший трактор, особенно в таких краях) | |
0
|
17.01.2025 23:32:02 перейти до коментаря panskiy · Фото: 88 Gers, у мене э ще фотка ВЛ8м-1018, нажаль він теж нікуди більш не поїде. | |
0
|
17.01.2025 23:26:59 перейти до коментаря sergius · Фото: 0 Цитата (Lonesome Crow, 17.01.2025 13:26): >На момент зйомки відео ще не була завершена електрифікація лінії Полтава - Кременчук, тому поїзд Кременчук - Харків проїжджав увесь маршрут під тепловозом. Що було вирішальним чинником - піклування про пасажирів (щоб не витрачати час на зміну локомотива) чи бажання зберегти роботу ТЧ-6 - я не знаю. Як нам відомо, смалити продовжували не тільки на Кремінь. Щодо мотивації − він і їхав банально швидше. Давайте пригадаймо, Харків - Кременчук 3.5 години з купою проміжних зупинок. До Полтави − 1:45 в середньому. І скільки зараз їдуть ПДСи. | |
0
|
17.01.2025 23:15:47 перейти до коментаря Фото: 412 · Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор місць зйомки Як цей хлам опинився у Лимані? Мабуть замість нього у Ясинувату поїхали справні локомотиви | |
0
|
17.01.2025 23:11:41 перейти до коментаря Фото: 412 · Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор місць зйомки Колись частий на Запоріжжя-I ВЛ8-996 вже нікуди не поїде, поруч із ним ВЛ8-459 | |
0
|
17.01.2025 23:10:09 перейти до коментаря N_V · Фото: 0 Самый неожиданный трактор , сразу было трудно прикинуть реальность появления 1063 в наших краях) | |
1
|
17.01.2025 21:30:12 перейти до коментаря sdtk4ik · Фото: 0 Скільки по часу тривала операція в різні боки: На постійну, та змінку? | |
1
|
17.01.2025 21:08:16 перейти до коментаря Фото: 412 · Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор місць зйомки 2016 рік, а Дон зал. ніби виглядає як єдина. | |
1
|
17.01.2025 20:51:32 перейти до коментаря Фото: 412 · Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор місць зйомки Хтось вважає, що має більш достовірні дані! | |
0
|
17.01.2025 20:49:07 перейти до коментаря Фото: 71 Цитата (Coole, 17.01.2025 19:44): >Не члени наглядових рад зливають дизель з тепловозів А не члены наглядовых рад участвуют на раскошных банкетах? | |
1
|
17.01.2025 20:30:44 перейти до коментаря Coole · Фото: 0 https://www.railpictures.net/photo/779889/ Знайшов отаке фото. Запорізька ДЗ, під пастягою | |
0
|
17.01.2025 20:24:37 перейти до коментаря Coole · Фото: 0 А чого раптом це у нього в гайвороні нумерація змінилась? | |
0
|
17.01.2025 20:22:31 перейти до коментаря Фото: 412 · Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор місць зйомки ПЧ-14 На млин мабуть останній раз щось заїзжало більш за 20 років тому. | |
1
|
17.01.2025 20:20:51 перейти до коментаря Coole · Фото: 0 Списаний то списаний а по факту досі стоїть в розчепленому вигляді на станції... Ну і цей 231 - збірна солянка з усіх списаних і розібраних вагонів, він десь від 9 до 12 вагонів виростав ще в 2021 | |
0
|
17.01.2025 20:16:16 перейти до коментаря Фото: 0 Це точно! Вони купують кабель за завищенними цынами | |
1
|
17.01.2025 19:57:40 перейти до коментаря Coole · Фото: 0 Чия машина в кадрі? Млина? | |
0
|
17.01.2025 19:44:55 перейти до коментаря Coole · Фото: 0 Не члени наглядових рад зливають дизель з тепловозів | |
1
|
17.01.2025 18:32:59 перейти до коментаря Фото: 71 Нужно обслуживать членов наглядовых рад-диджев-журналистов. | |
1
|
17.01.2025 18:10:11 перейти до коментаря Фото: 23 Ви забули написати про мільярди гривень, які УЗ отримувала з Дежравного бюджжету. | |
1
|
17.01.2025 17:28:00 перейти до коментаря Фото: 4638 · Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор довідки / Редактор місць зйомки виявляється метро275 ще й багато знімав колись давно... | |
4
|
17.01.2025 17:25:41 перейти до коментаря Фото: 4638 · Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор довідки / Редактор місць зйомки уявляю який нежданчик цей корч на таких ржавих коліях... | |
2
|
17.01.2025 16:59:44 перейти до коментаря Coole · Фото: 0 Цитата (qwerty, 17.01.2025 10:13): >та ладно,вспомним сколько их было до 2014 года? > Я взагалі мав на увазі якраз стрільбу по місцям призначення, тобто по Харкову та Запоріжжю | |
1
|
17.01.2025 16:57:03 перейти до коментаря N_V · Фото: 0 Поддерживаю ) только садист и мазохист будет рад этим корчам в эксплуатации… | |
4
|
17.01.2025 16:30:42 перейти до коментаря Фото: 103 А що Вам тоді сказав ВОХР, коли зупинилася ця АДМ-ка? | |
2
|
17.01.2025 16:28:51 перейти до коментаря Фото: 93 Lance правий, бо пантограф безперервно іскрив | |
0
|
17.01.2025 14:37:21 перейти до коментаря Lance · Фото: 146 В чермет желательно. | |
2
|
17.01.2025 14:07:41 перейти до коментаря Фото: 71 С такой тарифной сеткой как на УЗ внутри страны, нужно сказать спасибо за то что ездит. | |
1
|
17.01.2025 14:00:19 перейти до коментаря Xvost · Фото: 988 · Адміністратор / Редактор відеокаталогу / Модератор неавторських фотографій / Перекладач УЗ і піклування про пасажирів речі несумісні (тільки на рівні піару). Тому, скоріше, другий варіант. | |
2
|
17.01.2025 13:28:40 перейти до коментаря Фото: 0 А куди їх? Відомо? | |
0
|
17.01.2025 13:26:12 перейти до коментаря Фото: 23 На момент зйомки відео ще не була завершена електрифікація лінії Полтава - Кременчук, тому поїзд Кременчук - Харків проїжджав увесь маршрут під тепловозом. Що було вирішальним чинником - піклування про пасажирів (щоб не витрачати час на зміну локомотива) чи бажання зберегти роботу ТЧ-6 - я не знаю. | |
2
|
17.01.2025 13:03:53 перейти до коментаря Фото: 0 Этот съезд только на Основу выведет | |
0
|
17.01.2025 12:25:46 перейти до коментаря Фото: 364 Тоді це щп Зимна Вода | |
0
|
17.01.2025 12:17:25 перейти до коментаря Коалла · Фото: 21 | |
0
|
17.01.2025 12:00:08 перейти до коментаря Maks · Фото: 60 · Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор місць зйомки Нажаль ні | |
2
|
17.01.2025 11:58:02 перейти до коментаря Фото: 412 · Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор місць зйомки Решта ЧС2 відомі номери? | |
2
|
17.01.2025 11:54:39 перейти до коментаря Mak7chik · Фото: 0 ніколи не бачив там поїзди, дякую за фото теперь можу знати шо там були колись поїзди) | |
1
|
17.01.2025 11:12:39 перейти до коментаря Xvost · Фото: 988 · Адміністратор / Редактор відеокаталогу / Модератор неавторських фотографій / Перекладач Тут Coole має на увазі початок стрільби в сенсі повномасштабного вторгнення, а не початок російсько-української війни взагалі. | |
2
|
17.01.2025 10:13:44 перейти до коментаря qwerty · Фото: 0 та ладно,вспомним сколько их было до 2014 года? | |
0
|
17.01.2025 09:18:22 перейти до коментаря DR_fan · Фото: 0 Місце зйомки зазначене неправильно, на фото видно попереджувальний до вхідного Рудного. Це є перегін Рудне — Мшана. Будь ласка, зверніть на це увагу. | |
17.01.2025 09:11:00 перейти до коментаря Фото: 129 Цитата (Дальнобойщик, 17.01.2025 01:47): >Это и есть кабины последних моделей. > Предыдущие были квадратными. Про це й мова. Я маю на увазі щоб такі як на фото ставити замість отих рубаних | |
0
|
17.01.2025 08:39:14 перейти до коментаря Фото: 4638 · Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор довідки / Редактор місць зйомки Та без питань, я більше акцентував увагу що поїзд їде Мерефянським напрямком, а не Люботинським, тому апріорі на Мерчик не може потрапити. Ще можна по з'їзду що перед поїздом, але зелений вдалині намікає що їде прямо. Краще взагалі такого не знімати. Тим більше що там є купа місць де можна познімкувати без втручання кисті фотошопа | |
3
|
17.01.2025 08:29:22 перейти до коментаря Фото: 58 Цитата (Дальнобойщик, 16.01.2025 22:37): >Давно регистраторы установили? В 2023 році | |
0
|
17.01.2025 06:03:16 перейти до коментаря Фото: 0 Цитата (M_E_L_O_M_A_N, 16.01.2025 23:47): >Просто цікаво, чому б КЕВРЗ при КРП ЕПЛок... Їм ще не роблять КРП | |
0
|
17.01.2025 01:47:27 перейти до коментаря Фото: 71 Это и есть кабины последних моделей. Предыдущие были квадратными. | |
0
|
17.01.2025 01:40:25 перейти до коментаря Фото: 241 · Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор відеокаталогу / Редактор новин / Редактор місць зйомки Цитата (Рудий Кіт, 16.01.2025 20:42): >чого на фото немає Немає через міркування безпеки, був проінструктований. | |
3
|
17.01.2025 01:16:43 перейти до коментаря sergius · Фото: 0 Цитата (Lonesome Crow, 15.01.2025 23:05):
> ... > До речі, в перший рік чи два після електрифікації лінії Харків - Полтава 2ТЕ116 продовжували працювати штовхачами від Харкова до Люботина-Західного і лише згодом цю функцію стали виконувати ВЛ11. Няп, деякі потяги продовжували їздити під тепловозами і до самої Полтави. До прикладу, кременчуцький рейс: https://youtu.be/HcSOzyPzOt4?si=SExwgpP59fGT4L9Z. На записі, весна 2011 року. Дизелі − ще довше. | |
2
|
17.01.2025 01:11:07 перейти до коментаря Фото: 412 · Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор місць зйомки Ще одна схема виводу активів буде. Є сенс заміни кабіни у 15 річного потяга? Що казати тоді за 40-50 річні? | |
0
|
16.01.2025 23:47:42 перейти до коментаря Фото: 129 Просто цікаво, чому б КЕВРЗ при КРП ЕПЛок не замінювати кабінні модулі на модулі останніх ЕПЛок? Наскільки я пам'ятаю - ці кабіни виготовляв НПО "Рост", який наче й досі спокійно собі працює. Вийшло б і сучасніше з точки зору дизайну, і з точки зору аеродинаміки, і з точки зору ергономіки кабіни | |
0
|
16.01.2025 23:24:24 перейти до коментаря N_V · Фото: 0 Кино с регистратора можно в таймлапс замутить )) | |
2
|
16.01.2025 23:16:12 перейти до коментаря Фото: 412 · Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор місць зйомки Може фото перенести у відповідну категорію? | |
3
|
16.01.2025 22:37:34 перейти до коментаря Фото: 71 Давно регистраторы установили? | |
0
|
16.01.2025 22:33:19 перейти до коментаря Фото: 207 тикати середні пальці у багатьох бригад це нормальна практика, мабуть до першого випадку, коли той палець хтось поверне на 90 градусів) | |
1
|
16.01.2025 21:41:59 перейти до коментаря Фото: 23 Цитата (Рудий Кіт, 16.01.2025 20:42): >через те, чого на фото немає, не міг визначитись де це. І поїзд точно не на Мерчик, а на Красноград. Як на мене, такий "фотошоп" - це перебор. | |
3
|
16.01.2025 21:40:17 перейти до коментаря Фото: 23 Так, Харківський коксовий завод. | |
3
|
16.01.2025 21:31:57 перейти до коментаря Фото: 0 з тобою машик файно привітався) | |
1
|
16.01.2025 21:13:24 перейти до коментаря Фото: 412 · Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор місць зйомки 1/125 замало для рухомого об'єкту | |
2
|
16.01.2025 20:59:02 перейти до коментаря Фото: 412 · Фотомодератор / Загальний редактор / Модератор коментарів / Редактор новин / Редактор місць зйомки Шось коксохімічне ліворуч? | |
4
|