КП «Київпастранс» — Міська електричка

Історія міського залізничного руху в м. Києві починаєтся 1972-го року, коли був відкритий Петрівський залізничний міст на так званому "Північному півкільці" - північному обході головного ходу через станцію Київ-Пасажирський. Ця ділянка пролягала через промислові зони, а також поряд з густозаселеними житловими районами м. Києва - Воскресенка, Русанівські сади, Куренівка, Сирець, які не мали метрополітену і відчували істотні проблеми з транспортною доступністю. Ще тоді виникла практика користування приміськими електропоїздами для пересування в межах міста (наприклад з Вишгородської до Київ-Петрівки чи Київ-Дніпровського до Сирця), існували навіть окремі рейси в межах міста на кшталт "Дарниця - Борщагівка-тех."(щонайменше до 2007 року), але системною ця практика не була, це були лише окремі засилочні рейси, і хоча вже тоді ідея міських залізничних перевезень існувала, власне міська електричка в Києві з'явилася 02 вересня 2009 року. Щоправда, не на всьому Київському вузлі і навіть не на всьому північному ходу, а лише між двома зупинками - Київ-Петрівка і Троєщина (раніше називалася Городня). Оборот поїздів відбувався по ст. Київ-Дніпровський.


Додати фото у галерею

Прямує маршрутом міської електрички
03 липня 2020 р.
Автор: Валерій Русін
0
+5
142
27 травня 2021 р.
Автор: T_Kyiv(Vyacheslav)
1
+9
129




Головна сторінка · Редколегія · Контакт-центр